ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140711


balkonda uyuma mevsimi bu mevsim.tıpkı eski yazlarda olduğu gibi. anneannem gelirdi eski yazlarda izmir'den binlerce sevinç ceplerinde. ne mutlu olurdum geliyor diye anneannem. otobüsten sabah çok erken inerdi.salonda pencere önündeki koltukta beklerdim anneannemi.hep bu mevsimde gelirdi. balkonda uyuma mevsiminde. hep birlikte balkona hazırladığımız yataklara yatardık çekerek perdelerimizi.ne güzel, ne sıcak günlerdi. geçen gece geldi aklıma, balkonda büyük ayıyı izleyerek uyumaya çalışırken.
uzak!
ne kadar uzak.
hiç yaşanmamış gibi.

2 yorum:

  1. Ay o elbisenin güzelliği, o saatin zarifliği, o kaşlar gözler! Ne özensiz geliyor şimdiki zamanlar eski fotoğraflarla karşılaştırınca. Kalkıp önce makyaj, sonra tart yapacağım, kendimden utandım :)

    YanıtlaSil
  2. ((: sorma sorma.ben de böyle bir anneannenin böyle bir paçoz torunu olduğumdan utanıyorum.elbisesini de kendi dikmiştir kesin.ah ah.o zamanlar güzelmiş sanki.hem de imkansızlıklar içinde yaratıyorlarmış imkan.ben de kalkıp pembe rujumu süreyim madem.

    YanıtlaSil