ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140702

yeni

bir kaç gündür ihmal ettiğim çiçeklerimle ilgilendim bugün. sardunyalarımın kuruyan yapraklarını ve çiçeklerini temizledim.ellerimde kaldı kokuları.çok seviyorum.nisan ayında tohumunu ektiğim papatyalarım da çiçekle ödüllendirmişler beni yeni görüyorum.
sakarlığım yine üzerimde yalnız.balkon yıkarken sardunyamın tekini kırmayı başardım.suya koydum mevsimi değil sanırım ama umarım köklenir ve çoğaltırım.

yeni bir şeylere başladım bugün.keyifli gidiyor.



bu renk bu ara sevdiklerim arasında ilk sıralarda.


melekler bana bu günlerde sık sık meditasyon yapmamı söylüyorlar. benim meditasyon denemelerim olmadı değil ama sonunu uykuya bağladım. biraz komikti.belki denemeliyim.

bugün bir de timsah gördüm ben.


adı geçen timsahımız baya geveze olsa gerek.konuşma balonlarına baksanıza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder