ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140709

yol.

eğer bir bebeğiniz varsa yaptığınız her şeyde kendinizden önce onu düşünüyorsunuz ki bence düşünmek zorundasınız.onun geleceğini, iyi bir hayat sürmesini, iyi koşullarda yaşayıp,  ona sunduğunuz imkanlarda mutlu olmasını istiyorsunuz ve ona sunduklarınızın hep daha iyi olmasını istiyorsunuz.bazen bebeğinizin geleceği için daha iyi olacağını düşündükleriniz aslında sizin hiç de içten yapmak istemediğiniz şeyler olabiliyor.şehir değiştirmek gibi mesela.
bir iş var önümüzde.gerçekten güzel şartları olan, bahtiyar'ın mesleğini yapabileceği, mutlu olabileceği.bu iş izmir'de ama.şu an aslında kesin birşey yok.bir takım prosedürler, görüşmeler.bence en geç bir haftaya kadar sonuçlanır ve büyük ihtimalle olacak gibi.elbette hep bir diğer yüz var ama benim hislerim bize yolun göründüğü yönünde ve ben çok karmaşık hissediyorum kendimi. bir çocuk gibi düşünmeden fikrimi söylersem bu gitmemek yönünde oluyor.ama düşündüğümde herşeyin çok daha iyi olabileceğini görüyorum.
sanki yarın gidecekmişiz gibi bir tuhaf haller sarıyor içimi.bir hüzün.çiçeklerime bakıyorum onlar bile biraz solgun sanki. bebeğim anneannesinden yarım saat ayrılsa hemen ağlamaklı.evet oğlumu bahane ediyorum ama aslında ben de aynı durumdayım sanırım.bunca yıldır ilk defa ayrı kalacağız annemden.aramızda hep bir didişme olsa da, hatta bana örgü öğretirken bile ani bir kavgaya tutuşsak da annem işte.tuhaf hissediyorum.onca yıl özlemden sonra kavuştuğum masmavi denizden ayrılacak olmak.garip.çok göçebe bir hayat oldu benimkisi.
izmir benim için artık çok kasvetli bir şehir.ama bu iş olumlu sonuçlanırsa gideceğiz. demiştim bebeğiniz varsa önce onu düşünüyorsunuz. yoksa iç sesimi, kalbimi dinleyip dönmek istemezdim izmire.
bakalım neler olacak.belki erken kapıldım bu ayrılık hüznüne ve belki de korktuğum gibi olmayacaktır bu defa. izmir benim için son zamanlarda kabuslar şehrine dönmüştü sanırım hala atamadım üzerimden.

sıkıntılı bir yazı oldu biraz. ferahlatıcı bir çayla bitsin isterim.az önce küçük joe'nun buzlu çay tarifini denedim ve gerçekten güzel oldu.


güzel bir projeden bahsetmek istiyorum sanırım bir sonraki yazıya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder