ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140614

acil durumlarda örgü.

"örgü örmek beynin hem sağ hem sol lobunu çalıştıran nadir aktivitelerdendir.örerken her iki el de çalıştığından beynin her iki yarımküresi aynı anda uyarılıyor ve beyin dışardan gelen pozitif telkinleri daha kolay öğrenir ve anımsar hale geliyor.konsantrasyon ve el göz koordinasyon becerilerini artırdığı da bilinen örgü tekrara dayanan bir aktivite olduğundan vücudu rahatlatıyor, nefesi düzenliyor. tekrarlanan hareketin ritmi bir çeşit meditasyona sebep oluyor."

bu yazıyı bir zamanlar not almışım defterime.son günlerde rahatlamaya ihtiyacım var gerçekten.gerek gündem haberleri, musul krizi, rehineler, yerlerinden yurtlarından kaçmak zorunda bırakılan insanlar, gerek şu bedenimin, dişimin iki gündür bana çektirdiği.pek iyi hissetmiyorum.

bugün acile gitmek zorunda kaldım.zira dişim ikinci bir kafa görüntüsü veriyordu dışarı.tedavi sonrası enfeksiyon kapmış.doktor bana uygun antibiyotik ve ağrı kesici verdi.biraz rahatladım.günlerdir örgü örmek bile istemiyorum. ama dediğim gibi rahatlamaya ihtiyacım var.hem bedenen, hem ruhen.


bir kenara attığım örgümü yeniden elime almalıyım sanırım.belki iyi gelir hı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder