ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140623

dünden kalanlar



öğleden önce parkta oynadık.


öğleden sonra yine havuzumuzda eğlendik.bu defa havuza girmesi çok kolay oldu.ben de o sırada örgü örme fırsatı buldum.





akşam da un ve mısır gevreklerinden tamamen o an uydurulmuş bir aktivite yaptık.bu aktivite için gereken malzemeler elişi kağıdı,  stik yapıştırıcı, bir yemek kaşığı kadar un, 20-25 adet mısır gevreği,kurabiye kalıbı, kalem,kaşık.

rengi oğluma seçtirdim.onun tercihi yeşilden yana oldu.kalıbı kağıda çizdim ve üzerine yapıştırıcı sürdüm.unu üzerine dökmesini gösterdim ve bu hoşuna gitti.tabi ki çok şahane bir eser ortaya çıkmıyor.fazla sürdüğü yerleri silkeledim, az sürdüğü yerlere takviye yaptım.başlarken mısır gevreklerini de yapıştırırız diye düşündüm ama onlar yapışmadılar.biz de mısır gevreklerini una buladık, oğlum onları taşa benzetti.en sevdiği şeylerden biri havuza taş atmak olduğu için kase havuz olsun biz taş atalım dedim ve biraz da öyle oynadık. aktivite sonunda unlar kar oldu.havaya attık kar yağıyooor çığlıkları eşliğinde.
eğlenceliydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder