ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140621

ağaç ve havuz


bu sabah kargocu getirdi havuzumuzu.internetten alışveriş yapmaya izmir'de şehirden biraz uzakta yaşarken alıştım.şimdi iki adım uzakta oyuncakçılar var ama ben yine internetten alışverişi tercih ediyorum.oğlum geçen sene sudan çıkmak istemezdi.yeni bir korku geliştirdi ve banyo yapmak istemiyor. zorlamıyorum asla.bebeklerde zaman zaman çeşitli korkuların olması çok normal.bir zaman da süpürgeden çok korkuyordu.sonra geçti.bizimki banyo yapmak istemediği için havuz aldım ben de.gelir gelmez bahtiyar'la hazırladık balkonumuza havuzu ama ııh.girmek istemedi. yine zorlamadık.akşam üzeri yeni bir aktivite için çıktık yine balkona.el izini çıkartarak parktan topladığımız yaprakları üzerine yapıştırarak ağaç yapacaktık.sincap bu aktiviteye bulut yapmak kadar ilgisiz kalmasa da el izini çıkarmak pek de kolay olmadı((: anneanneden de yardım aldık.gösterdiğim yerlere yapıştırdı yaprakları ama aslında aklı sabah giremediği havuzdaydı.


alıştırma turlarındayken.



ağacımızın bitmiş halini balkonumuza yapıştırıverdim hemen.günlerimi şaşıran biriydim ya ben.tarihi yanlış atmışım.


bu aşamaya gelene dek bir hayli efor harcadım.aslında suya girmek istiyor ama çekiniyordu bir yanı.önce ben girdim.şıp şıp oynarken dayanamadı girdi yanıma.sonra oyuncaklarını getirince daha çok alıştı.







sonra saatlerce çıkaramadık beyefendiyi sudan ((: su soğudukça sıcak su takviyesi yaptı anneanne.çıkalım demelerimize ıığıh diye çok kesin ve net cevaplar aldık((:



biz de o esnada anneanneyle kahve keyfi yaptık bir yandan sincaba göz kulak olurken çiçekler içinde.çok büyük bir balkonumuz yok aslında ama insan çok sevdiği şeylere hep bir yer buluyor öyle değil mi?

((:

bu da günün son postu olsun zira bugün abarttım.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder