ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140611



güneş bugün bir görünüp bir kayboluyor.işte yine gitti.


solda duran güzelim mor çiçekli lavantamı geçen kış ektim.tohumları o kadar geç filizlendi ki çıkmayacak diye umudu kesmiştim.şimdi kokusuyla beni mutlu ede ede büyüyor.birazdan mis gibi bir lavanta çayı demleyeceğim kendime, dalından koparılmış.



bugün yeni bir boyama kitabı aldık.elbette oğlumuz boyama yapmak için henüz küçük. ama renklerin çok zamandır farkında.bu balığı ben boyadım.o da minik karalamalar yaptı.
buluuğ(blue) boyaacam, vii(green) boyaaacam diye diye ((:.şu sıralar çok komik konuşuyor.beraber izlediğimiz bir çocuk programından renkleri ingilizce olarak öğrendi.türkçesini öğretmeye çalışıyorum komik oluyor.bizden mavi kamyonunu isteyecek mesela "buluuğ daboon deti" diyor.yeni konuşmaya başlayan çocuklar inanılmaz sevimli.


öğlene doğru dışarı çıktık.bulutlar çok güzeldi.



ağaçlar içindeki bu parkı çok seviyorum.


güneş yakıyordu o saatlerde.



havuza taş atma  seremonisi. 




dut ağacında hala dutlar vardı.ellerim boyana boyana topladım.eskiden de yaptığım gibi ((:



eve gelince kitap siparişimi kontrol ettim.hızlıca hazırlanmış yola çıkmış bile.
şimdi şu bahsettiğim lavanta çayını demlemeye gidiyorum artık.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder