ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140620

parmak boyası

oğlum biraz sıkılgan bir bebek.şimdiye dek onunla yapmak istediğim aktiviteler pek de başarıyla sonlandı diyemem.dikkati pek çabuk dağılıyor ve ben kalakalıyorum öyle.

parmak boyası almıştım.geçtiğimiz yaz ayında oynamayı denedik. 1,5 yaşındaydı o zamanlar. tam amacına uygun bir şekilde olmamıştı ama biraz oynayabilmiştik.dün yine çıkardım bizim boyaları.biraz kurumuşlar.sıcak suda bekletip yumuşatmaya çalıştım falan.sonra hazırladım herşeyi. hadi dedim balkona oynamaya. koşa koşa gitti bizim sincap.boyaları gösterdim.elinde evirdi çevirdi.ben başlarken on dakika vermiştim. sıkılacak ve bırakacaktı bana göre.



tam bir saat oynadık.ikimizin de eller gökkuşağına döndü((: önce pis eeee diyordu benim sincabım sonra alıştı ve bırakmak istemedi.içeri döndüğümüzde hava kararmıştı.


bugüne dek yapmaya çalıştığımız bazı aktivitelerde (şu an aklıma ilk geleni evde kendi oyun hamurumuzu hazırlamak) pek sonuç alamamamızı zamanlama hatası yapmış olmama bağlıyorum.önemli olan çocuğun yaşına uygun, zevk alabileceği aktiviteleri  bulmak.her gün yeni bir aktivite denemeyi düşünüyorum bundan böyle.bugün yapacağımız şey de hazır. 


bulut videoları izledik, kahvaltı esnasında bulutlara baktık, dışarı çıktığımız zaman bulutların fotoğrafını çektim. biz bugün bulut yapacağız. sabah anlattım oğluma bulut yapacağımızı.heyecanlandı minik.şimdi uyanmasını bekliyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder