ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140619

umut ve inanç


nasıl sıcak bir gün. güneş dışarı çıkmamıza engel olacak kadar yakıcı.naneli limonata yaptım.pek güzel oldu.

malzemeler:

2-3 dal nane
2 limon
6 yemek kaşığı şeker
1 lt su

nasıl yaptım:

nane, limon kabuğu rendesi ve şekeri rondodan geçirdim.limonların da suyunu sıktım.tüm malzemeleri de soğuk suyla karıştırdım.bitti.servis esnasında süzgeçten geçiriyorum tabi.


bu güzelliği bir alman kadından satın aldım. ikinci el pazarı kurmuşlardı.biz pazara biraz geç gitmişiz sanırım pek bir şey bulamadım. fikir şahane değil mi ama?dönüşümleri pek severim ve bu fikre de bayıldim.balık konservesine dekupaj yapmış ve sonuç pek hoş. 


dedem öldükten sonra babaannem eve bir balık almıştı kendisine bir "umut",  bir "nefes" olsun diye.nasıl da ihtiyacımız var nefese, etrafımızda umuda.bu menekşeleri tohumdan yetiştirdim ve şimdi bu hallerini görmek de bana umut oluyor geleceğe dair.çiçekler gerçek mutluluk sebebi.


ben bu kartları nicedir rafa kaldırmış,  elime bile almıyordum.bugün aklımdaki bir soruyla ilgili çektiğim bu kart bana gerçekten cevap oldu.

"inancın kılıcının önünde hiçbir şey duramaz.içindeki inanç, yolunu açacak."










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder