ipler ilmeklere can katar, örgü dostlukları güçlendirir, el işleri ise nesilleri birbirine bağlar.

20140608

renkli bir gün.

bugün güne güzel enerjilerle başladım.kahvaltıdan sonra attık kendimizi dışarıya. pırıl pırıl bir güneş ve mis gibi bir hava vardı.



bu ilginç renkli sardunyalara her geçişimizde iç çekerek bakıyordum ve sevgili bahtiyar'ım sonunda benim için minik bir parçasını kopardı.


kadife çiçekleri ve sardunyaların renk uyumu çok güzel değil mi?



tatlı yaramazımızı parka götürdük fakat oynamak istemedi.bunun yerine "ďaç daç" diyerek parkın karşısında ki havuzlu parka gidip havuza taş atmak istediğini anlattı bize.babasıyla yerden taş toplayarak havuza taş attı.bu aralar en büyük zevki bu.


baba oğul havuza taş atarlarken ben de çevreme biraz dikkatli bakındım ve bu muhteşem güzelliklerle karşılaştım.adını bilmiyorum ama gerçekten çok güzel bir çiçek.



moru o kadar çok seviyorum ki ve bu mor begonvili de.yeşili de seviyorum elbette ve yazın renklerini de.oğlum için şu üfürgeçlerden kopardım ve minicik canıyla üflemeye çalışmaşını izlemek her şeye değerdi.


ve bu da buralarda pek sevilen "gara jawa" .



bizim minik oğlan tam bir su delisi.havuza "daç" atmaya doyamayan miniğe bir de denize atması için taş topladık ((: minik tekneler görüp hayaller kurduk.




eve dönerken yine o beni delirten sardunyaların önünden geçtik ve bu defa da kırmızı olanından aşırdık.


yeni sardunyalarım pencere önünde ki yerlerini aldılar.sabah meşhur sakarlığım sonucu henüz bitmeden su döktüğüm rengârenk yatak örtüm de kurumak üzere balkona asıldı.
bir de insanın manzarasının asma olması da pek hoş.

mutlu pazarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder